OGÓLNE WARUNKI WYNAJMU APARTAMENTÓW NA POBYT CZASOWY
– Wszystkie Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba w apartamentach zaczyna się o godz. 16.00 pierwszego dnia pobytu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu. – Rezerwacja pobytu w apartamencie, dla jej skuteczności, wymaga wpłaty zaliczki na konto bankowe podane w potwierdzeniu rezerwacji. – Wysokość zaliczki stanowi 50% ceny pobytu w rezerwowanym apartamencie. Pozostałą część ceny pobytu należy uregulować najpóźniej na 7 dni od dnia przyjazdu. -W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu w terminie krótszym jak 14 dni przed przyjazdem najemca ponosi koszt anulacji rezerwacji w wysokości 100% wpłaconej zaliczki. – Zaliczka uważana jest za zadatek, ze wszystkimi konsekwencjami związanymi z jego daniem przy zawarciu umowy. – Na cenę pobytu w rezerwowanym apartamencie składa się także jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie apartamentu, zależna od wielkości danego apartamentu. Ujęta w potwierdzeniu rezerwacji. – Potwierdzenie rezerwacji otrzymane bezpośrednio z programu rezerwacyjnego przedstawia pełną cenę pobytu, łącznie z kwotą podatku VAT i wyodrębnioną opłatą serwisową. Podane ceny są cenami brutto. -W usługach noclegowych obowiązuje 8% podat-ku VAT. Cena pobytu, nie obejmuje opłaty miejscowej, która jest płatna na miejscu przez najemcę, zgodnie z zasadami przyjętymi w gminie położenia danego apartamentu, stosownie do ilości osób, przebywających w zajmowanym przez najemcę apartamencie. – We wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz przebywania zwierząt domowych. Na wypadek naruszenia tego zakazu, niezależnie od opłaty serwisowej, najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów profesjonalnego czyszczenia apartamentu oraz neutralizacji powstałych w nim zapachów. – Apartament może być wynajęty dla maksymalnej liczby osób przedstawionej w prezentacji apartamentu na stronie internetowej wynajmującego oraz ujętej w potwierdzeniu rezerwacji. Liczba osób przebywających w apartamencie wraz z najemcą nie może przekraczać deklarowanej przez niego przy dokonywaniu rezerwacji. – Najemca zostanie obciążony karą umowną odpowiadającą 150% ceny pobytu w przypadku przebywania w apartamencie większej niż obowiązująca maksymalna ilość osób przypisana do danego apartamentu. – Najemca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, powstałe w związku z jego pobytem oraz pobytem osób przebywających wraz z nim w danym apartamencie. Szkoda oznacza w szczególności zniszczenie, uszkodzenie bądź utratę elementów wyposażenia oraz urządzeń apartamentu. – Najemca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawieniem powstałych szkód. – Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia zarządcy apartamentu o wystąpieniu szkody bądź też jej stwierdzeniu w dniu przyjazdu. Na wypadek braku takiego zgłoszenia, wszelkie szkody, stwierdzone przez zarządcę po zwrocie apartamentu przez najemcę, obciążają tego najemcę wraz z kosztami ich stwierdzenia za udziałem właściwego rzeczoznawcy. – Analogiczne obowiązki oraz konsekwencje braku zgłoszenia, dotyczą wystąpienia awarii w urządzeniach oraz wyposażeniu apartamentu. Najemca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu (tj. zamykania drzwi i okien, starannego przechowywania kluczy. W przypadku zagubienia kluczy zarządcza ma prawo obciążyć najemcę kosztem dorobienia kluczy i/lub kosztem wymiany zamków). – W przypadku przekroczenia ilości zadeklarowanych osób zamieszkujących apartament, stwierdzenia dewastacji i/lub rażącego naruszania miru domowego (w szczególności ciszy nocnej między godziną 22.00 a 06.00 ), może to skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym lub/i dopłatą. W takim przypadku nie należy się najemcy zwrot kosztów wynajmu za niewykorzystane doby. – Zabrania się organizowania imprez, które zakłócają porządek w budynku. W przypadku przyjazdu policji bądź skarg sąsiadów najemca będzie obciążony kwotą dodatkową w wysokości 500zł z tytułu kary umownej za naruszenie opisanych w punkcie zobowiązań i przyjazdu zarządcy. – Najemca zobowiązany jest utrzymać apartament we właściwym stanie. W przypadku szczególnego nie utrzymania czystości, które skutkować będą wykonaniem dodatkowych prac przez personel sprzątający apartament, a sprzątanie przekroczy czas sprzątania apartamentu tj. 3 godziny. Zarządca ma prawo obciążyć najemcę opłatą dodatkową 150zł za każdą dodatkową godzinę pracy personelu sprzątającego. – Najemca dokonując rezerwacji odpowiada podczas pobytu za zachowanie współlokatorów oraz wszelkie szkody, straty, brakujące elementy powstałe z winy użytkowników obiektu. Nieuzasadnione wezwanie zarządcy skutkuje opłatą dodatkową w wysokości 100zł. – W razie zaistnienia nieprawidłowości Klient ma prawo do złożenia reklamacji w trakcie pobytu. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres: msmultigroup@gmail.com Rozpatrzenie reklamacji następuje do 14 dni od dnia otrzymania. Najemca zostaje niezwłocznie powiadomiony o jej rozpatrzeniu. – Wcześniejszy wyjazd nie zobowiązuje zarządcy do zwrotu opłat za wynajem. Wpłata zaliczki jest jednoznaczna z potwierdzeniem akceptacji regulaminu. – Najemca podczas całego pobytu może zgłaszać ewentualne awarie lub szkody pod numerem +48 500 661 566 lub mailowo msmultigroup@gmail.com – Wszystkie dane klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. – W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu cywilnego. |